سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون تنگدست شدید به صدقه دادن با خدا سودا کنید . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط م.ف.ک. در 91/3/4:: 12:0 صبح

                          به نام خدای محمد(ص).

               کلمه شیعه رو تو اینترنت جستجو می کردم که برخورد کردم با بعضی از وبلاگهای سنی که بر علیه شیعه فعالیت  می کنند و به دنبال اون با فاصله چند روز بلوتوث صحبت های مولوی هرمزگان به دستم رسید.

             واقعا این حرفهایی که اونها توی وبلاگهاشون زده بودند خیلی درد آوره .حرفهاشون داغ حضرت فاطمه زهراء (س) رو تو دل هر شیعه تازه تر میکنه .

              خیلی حرفهای اونها  ذهنها رو به خودش مشغول میکنه مخصوصا از این جهت که اونها چه جوری می تونن ادعا بکنن که علی و اولاد علی (ع)و حضرت فاطمه دختر  رسول الله (ص) رو قبول دارن اما در عین حال کسانی که حق این بزرگواران رو غصب کرده اند روهم  قبول داشته باشن?

            آخه چه جور میشه بین فاطمه زهراء(س) و عمر جمع کرد ? و این دو رو در کنار هم قرار داد ?

          چطور میشه ادعاء بکنند که ما دوستی اهل بیت رسول الله(ص) ومحبت به آنها رو همراه با محبت به عمر و ابوبکر و عثمان و معاویه وعائشه -ای که به جنگ امام علی (ع) رفت - با هم جمع کرده ایم!

           آخه مگر این دو قابل جمع با یکدیگرند !?

           حرف ما با اینها شاید چیزی غیر از این نباشه که شما با این جمع کردن های عجیبتان بین دو گروه متفاوت و متضاد فقط به این سوال اساسی ما جواب دهید که برای دختر مطهر رسول الله (صلوات الله علیه) چه اتفاقی افتاد ؟

           چه شد که با وجود سلامتی کامل ایشان قبل ارتحال رسول الله(ص) با اندک فاصله ای بعد رحلت رسول الله(ص) در بستر بیماری ای سخت افتادند ؟ 

            علت کوتاه شدن دست امت اسلام از برکات وجودی این تنها فرزند رسول الله (ص) چه بود ؟

           اگر به علت شهادت زهرای اطهر اعتراف کنید به خوبی آشکار خواهد شد که این دو گروه  قابل جمع شدن در  یک صف نیستند و راه مومنین به ولایت الهی بعد رسول الله (ص) از غاصبین این حاکمیت جداست همانطور که راه حضرت فاطمه زهراء(س)از بعضی به اصطلاح صحابه جداست.

         والسلام.    

              (( لبیک یا رسول الله به پیامی که در غدیر به امت خودت اعلان فرمودید. یا رسول الله بیا و ببین که  دم از تو می زنند ولی با قاتلین پاره تن تو  پیمان دوستی بسته اند. وای برما اگر بخواهیم با کسانی که حرمت شما و اهل بیت شما را شکستند در یک صف درآییم.))« الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع)»