سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حق سنگین است اما گوارا ، و باطل سبک لیکن در کام چون سنگ خارا . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/12/10:: 3:42 صبح

به نام خدای محمد(ص) کلمه شیعه رو تو اینترنت جستجو می کردم که برخورد کردم با بعضی از وبلاگهای سنی که بر علیه شیعه فعالیت می کنند وبه دنبال اون با فاصله چند روز بلوتوث صحبتهای مولوی هرمزگان به دستم رسید. واقعا این حرفهایی که اونها توی وبلاگهاشون زده بودند خیلی درد آوره .آره داغ حضرت فاطمه زهراء (س) رو تو دل هر شیعه تازه تر میکنه . خیلی حرفهای اونها  ذهنم رو به خودش مشغول کرده مخصوصا از این جهت که اونها چه جوری می تونن ادعا بکنن که علی و اولاد علی (ع) رو قبول دارن حضرت فاطمه دختر  رسول الله (ص) رو قبول دارن در عین حال کسانی که حق این بزرگواران رو غصب کردن روهم  قبول داشته باشن آخه چه جور میشه بین فاطمه(س) و عمر جمع کرد و این دو را در کنار هم قرار داد .چطور میشه اداء کنند که ما مودت نسبت به اهل بیت رسول الله(ص) ومحبت به آنها رو همراه با محبت به عمر و ابوبکر و عثمان و معاویه وعائشه ای که به جنگ امام علی (ع) رفت با هم داریم حرف ما با اینها شاید چیزی غیر از این نباشد که شما با این جمع کردن های عجیبتان بین دو گروه متفاوت ومتضاد  فقط به این سوال اساسی  جواب دهید که برای دختر مطهر رسول الله (ص) چه اتفاقی افتاد ؟ چه شد که با وجود سلامت کامل با اندک فاصله ای بعد رحلت رسول الله(ص) در بستر بیماری ای سخت افتادند ؟ علت کوتاه شدن دست امت اسلام از برکات وجودی این تنها فرزند رسول الله (ص) چه بود ؟ 


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/8/28:: 11:27 صبح
 (میلاد این دو نور مبارک که ایران را منور کرده اند مبارک باد (منظورم امام رضا و حضرت معصومه  س هستند

کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/8/26:: 4:12 صبح

به طور اتفاقی برخورد کردم به آماری که شاید برای شما هم جالب باشه توی یه سایت انگلیسی اومده بود که ایرانی ها از رکورد شکنان جستجوی مسائل جنسی تو دنیا هستند! طبق آماری که نمیدونم از کجا بدست آورده بود می گفت توی اینترنت بیشترین جستجو در چند اصطلاح خاص سکسی رو ایرانی ها دارن بعدش هم عربستانی ها . به نظر شما اگه این قضیه واقعیت داشته باشه نشان دهنده چیه ؟ فکر می کنید علتش چی می تونه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر من یه علت بیشتر نداره اونم فیلتر بودن این جور سایتهای زیرشکمیه ، منظورم اینه که اگه تعداد جستجو در کشوری مثل ما بالاست بخاطر باز نشدن این جور صفحه هاست که اگه با اولین جستجو صفحه مورد نظرش رو میتونست ببینه جستجو ادامه پیدا نمیکرد یا حداقل کمتر جستجو میشد.


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/8/21:: 7:51 صبح

به نام خدا آیا این زندگی کردن ما تو دنیا همیشگیه؟ آیا من وتو تا ابد قراره که تو این جهان به اصطلاح پهناور باقی باشیم؟معنی این سوالها اینه که این بدن آبی- خاکی ما آیا همیشه خواهد توانست که به حیات خودش تو دنیا ادامه بده؟؟؟تا اینجاکه فکر نمیکنم کسی با من هم نظر نباشه !؟ آره اینکه همه مون یه روزی خواهیم مرد توش حرفی نیست .این بدن ما هم طوری ساخته نشده که بتونه در مقابل فرسوده شدن وپیر شدن مقاومت بکنه امروز یافردا مرگ سراغ همه مون خواهد اومد فقط چیز مهم اینه که ما چه جوری میخوایم با این قضیه برخود بکنیم... .آیا با مردن همه چیز تموم میشه ؟آیا فرقی نمیکنه که من توی زندگیم چه جوری عمل کرده باشم ؟ آیا منی که تو اینترنت سراغ لذت جنسی رفته باشم با منی که رضای خدای خودم رو دنبال کرده باشم با هم فرقی نخواهند کرد ؟...؟؟؟ ...ولی با همه این حرفها من یه حرف بیشتر ندارم و اون حرف اینه که اگه بعد از مرگ خبری باشه یا نباشه  اونهایی زندگی ابدی ودائمی شون رو به زندگی کوتاه دنیا فروخته اند که بدون ملاحظه اون عالم وبدون در نظر گرفتن اونجا هر کاری که دلشون خواسته انجام داده اند.  اگه بعد از مردن خبری نباشه که هیچ اما اگه خبری باشه چی؟ مگه مدتش  یه روز یا دو روزه یا مگه 60سال تا80-90 ساله که آدم بتونه سختیهاشو تحمل کنه ؟! بابا صحبت بی نهایت زندگییه که تازه بعداز مرگ شروع میشه ... .      


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/8/18:: 7:44 صبح

                                             به نام خدا                                                                                       یه خبرمهم برای طلبه های درس خون وکامپیوتر دار_ البته باید این رو اضافه کنم که کامپیوتراون طلبه دیویدی رام هم باید داشته باشه تا بتونه از این نرم افزار استفاده کنه_ خبر اینه که یه نرم افزار درسی از پایه اول تا دهم حوزه اومده. نرم افزاری برای همه ی پایه های درسی حوزه با تدریس چند استاد مختلف وبا مشاهده متن کتاب آنهم  با فهرست بندی ای جدید وخیلی مناسب مطالب طوری دسته بندی شده که شما می توانید فقط با انتخاب یک پاراگراف از هر درس مستقیما سراغ گوش دادن آن پاراگراف بروید وبدون معطلی می توانید درس آن پاراگراف را بدون ملاحظه ی بحثهای دیگری که در آن جلسه مطرح شده گوش کنید. ( این نرم افزارها برای هر پایه درسی حوزه بطور جداگانه تهیه شده والان مدت کوتاهی هست که در فروشگاه مرکز خدمات حوزه عرضه میشه.)  من خودم قبل از عرضه شدن این سری نرم افزار درسی حوزه که کار موسسه تبیان هست از نمونه های موجود در پاساژقدس هم  استفاده کرده ام اما به نظر من ازهمه ی آن نمونه ها این یکی جامع تره. طلبه هایی که از کامپیوتربعنوان یک وسیله کمک درسی دارن استفاده میکنن این نرم افزار جدید براشون مفید خواهد بود ان شاء الله  .                                                                    


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/7/19:: 3:26 صبح
عید ی بزرگ در پیش است اما  با حضور امام مهدی (عج) است که معنای واقعی خود را خواهد یافت.به امید آن روز.
کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/6/8:: 5:40 صبح

راستی اصلا خبر داریدبعد از اینکه انقلاب توی کشورمون پیروز شد همراه با مطرح شدن انقلاب فرهنگی توی دانشگاهها بدون اینکه صداش در بیاد یک سری انقلابات هم توی حوزه های علمیه به وجود اومد والان هم همینطور ادامه داره چه توی نظام آموزشی حوزه ها چه تو کتابهای درسی وچه تو...یه نمونه قابل توجه تو  این زمینه درس رسمی شدن فلسفه تو حوزه هاست که تا قبل از امام خمینی مخالفتهای جدی ای با خوندن کتابهای فلسفی تو حوزه ها می شده اما حضرت امام با خط شکنی ای که در حوزه انجام دادند آن شدت مخالفت شکسته شد تا اینکه امروز بعنوان یک درس رسمی درآمده است همینطور تفسیر قرآن که قبلا جایگاهی  توی دروس حوزه ها نداشته اما با تدریس علامه طباطبایی الان به عنوان یک درس مهم و اساسی درآمده است.  


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/6/8:: 4:38 صبح

شایدخیلی از جوونا اگه سراغ کتاب مفاتیح الجنان نمی رن بخاطر متن قدیمی اون باشه . لازمه خدمتشون عرض کنم که یکی از علمای باکلاس اومده مفاتیح رو به روز کرده و اسمش رو همراه متنش با کلاس کرده  گذاشته ((مفاتیح نوین)).کسایی که مشتاقند تا یه دعای باکلاس بخونن حتما سراغ این کتاب برن.                                                                   


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/6/6:: 9:34 عصر

الان داخل نمایشگاهی هستم به نام طلیعه ظهور که داخل حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شده و امسال دومین سال برگزاری این نمایشگاست.                                                                                                                                                                     به نظر من  این نمایشگاه نوید ظهور اون آقایی رو داره می ده که همه منتظر اومدنش هستیم  من  امیدوارم  این نمایشگاه واقعا نشانه ای از طلوع اون خورشید عالم تاب باشه واین اسمی که براش گذاشتن یه اسم کاملا واقعی باشه.  


کلمات کلیدی :

ارسال شده توسط م.ف.ک. در 86/6/6:: 9:0 عصر

خدایا به حق زهرای اطهر (س)در ظهور فرزندش مهدی (عج)تعجیل بفرما.                        


کلمات کلیدی :

   1   2      >